Top 10 Avantaje ale Utilizarii Articolelor Promotionale in Campania Ta de Promovare

Produsele promotionale pot ajuta specialistii in marketing in construirea si imbunatatirea imaginii unei companii si pot constitui un pilon important in strategia de promovare. Oferirea de cadouri promotionale clientilor actuali sau potentiali nu este doar un prim pas spre promovare, ci si un instrument prin care parerea lor despre companie poate fi imbunatatita, ajutandu-i sa isi aminteasca de produsele si serviciile oferite, ceea ce ii va determina sa cumpere sau sa incheie o afacere cu respectiva firma.

Mai mult decat atat, cadourile promotionale sunt o forma de promovare mai putin costisitoare si mai eficienta decat alte tehnici de marketing si publicitate. In cazul in care evaluati includerea promotionalelor in strategia de marketing, in cele ce urmeaza va prezentam beneficiile multiple ale acestora.

O campanie de branding ia in considerare o serie de factori decisivi

Construirea imaginii unei companii trebuie sa tina seama de beneficiile dorite

1. Utilitatea

Oferirea unui cadou tangibil si, mai important, util unui client sau angajat ii arata acestuia ca respectivei companii ii pasa de activitatea lui zilnica, amintindu-i in acelasi timp de ceea ce poate face pentru el.

Astfel, tocmai datorita utilitatii, efectele benefice asupra recunoasterii si reputatiei brand-ului sunt extraordinare prin faptul ca utilitatea creaza atasament de obiectul respectiv si, implicit, de logo-ul/brand-ul inscriptionat, fiind permanent la indemana sau in ochii utilizatorilor.

2. Rezistenta in timp

Atunci cand clientii primesc articole promotionale, pe langa utilitate, ei apreciaza si rezistenta in timp a acestora, pastrandu-le uneori pentru intreaga durata de viata a produselor in cauza. Studiile au demonstrat, chiar, ca oamenii pastreaza un articol personalizat primit cadou pentru o perioada indelungata de timp, in medie, mai bine de un an. Acest aspect se traduce, de obicei, si intr-un numar mai mare de persoane care au intrat in contact cu logo-ul dumneavoastra decat a fost estimat, poate, initial. Asadar, durabilitatea nu este doar un criteriu de selectie al produselor, ci si un beneficiu pentru branding-ul tau.

Printre beneficiile articolelor promotionale se numara utilitatea si durabilitatea

Utilitatea si rezistenta in timp se numara printre avantajele articolelor promotionale

3. Diversitatea

Gama de produse promotionale din care un specialist in marketing poate sa aleaga in construirea campaniei de promovare este extrem de variata, ceea ce este un avantaj major. Datorita faptului ca fiecare companie are un public tinta diferit si vrea sa transmita un alt mesaj, selectia articolelor se face in functie de aceste criterii principale: publicul vizat si mesajul de transmis. Culturile de provenienta ale companiilor, temele de promovare alese si chiar segmentul de varsta al publicului tinta influenteaza si ele alegerile, toate aceste informatii insemnand, in final, avantaje de care se poate profita in organizarea branding-ului.

4. Adaptabilitatea

Tocmai datorita diversitatii produselor si a factorilor ce trebuie luati in considerare, selectia se poate adapta foarte bine de catre specialisti scopurilor pe care si le-au propus, viziunii si domeniului de activitate ale companiei pe care doresc sa o promoveze, tinand seama in acelasi timp si de specificul majoritatii clientilor. Toate aceste elemente sunt intr-o stransa legatura, impreuna asigurand succesul demersurilor intreprinse pentru promovarea imaginii unei companii.

Selectia produselor personalizate aduce beneficiul diversitatii si adaptabilitatii resurselor

Articolele promotionale sunt de o mare diversitate, alegerea putand fi adaptata in functie de necesitatile de marketing

5. Costurile reduse

In ceea ce priveste utilizarea materialelor promotionale ca forma de marketing, costul per impresie produsa este mai mic decat in cazul altor metode de publicitate. Acest fapt este demonstrat de studiile efectuate in domeniu, ceea ce inseamna ca investitia intr-o campanie de promovare promotionala poate aduce beneficii mai mari si pe termen mai lung decat se poate estima initial.

6. Eficienta

Faptul ca produsele personalizate ajung direct in mainile clientilor, colaboratorilor si partenerilor si creaza un impact imediat este un aspect de care trebuie tinut cont, mai ales in conditiile in care nimeni nu mai are rabdare sa urmareasca spoturile publicitare la TV sau radio, si chiar ignora publicitatea stradala agasanta. De asemenea, din ce in ce mai putine persoane cumpara reviste sau ziare; cat despre reclamele obositoare de pe internet, sunt diferite cai prin care pot fi ocolite.

Eficienta si costurile reduse se numara printre beneficiile utilizarii promotionalelor

Alegerea articolelor promotionale poate fi foarte eficienta si implica costuri reduse

7. Expunerea

Expunerea oferita brand-ului este, printre altele, unul dintre cele mai importante beneficii aduse unei companii, iar faptul ca un brand poate fi expus intr-un mod atat de personal, in functie de activitatea companiei, dar si de specificul clientilor, aduce beneficii de imagine incredibile. Impresia creata nu doar persoanei careia i-a fost oferit cadoul, ci asupra unui intreg grup, de prieteni, colegi, familie, cunostinte, nu va fi egalata de nicio alta forma de promovare.

8. Increderea

Numeroase studii au indicat ca majoritatea consumatorilor prefera sa faca afaceri cu sau sa cumpere de la un brand pe care il cunosc si in care au incredere, chiar daca preturile sunt mai mari decat cele ale competitorilor sai, fie ei mai populari. Abordarea foarte personala prin utilizarea cadourilor utile si personalizate ii determina pe consumatori sa capate incredere in acel produs, respectiv brand. Acest factor duce, fara alte mari eforturi, la vanzari mai mari si o imagine buna in piata pe care respectiva companie activeaza.

Succesul unei companii incepe dupa castigarea increderii clientilor sai

Increderea consumatorilor intr-un brand este esentiala pentru succesul unei afaceri

9. Recunoasterea

Odata cu expunerea de care se bucura si castigarea increderii clientilor, vine inevitabil recunoasterea brand-ului, ceea ce inseamna ca specialistii in marketing si-au atins in mare parte scopul. Recunoasterea ca brand serios, de incredere si care ofera ceea ce promite este acel beneficiu major pe care orice companie il va obtine atat timp cat isi construieste cu grija si atentie imaginea.

10. Atasamentul

O campanie de promovare bine gandita, cu specialisti care au evaluat toti factorii care influenteaza performanta si reusita, va avea drept rezultat atasamentul de brand-ul in cauza. Atasamentul este o conexiune emotionala intre oameni si brand-uri, iar marele beneficiu al acestei legaturi este faptul ca ii va influenta si pe cei din jur, transformandu-i treptat in clienti fideli si, de ce nu, in fani.

Bucura-te de beneficiile utilizarii produselor personalizate

Adaptarea campaniilor de promovare la trendurile industriei si ale pietei asigura succesul unei afaceri

Prin urmare, produsele promotionale vor fi intotdeauna extrem de valoroase, indiferent din perspectiva cui sunt privite, si este foarte important ca o companie, prin specialistii sai, sa urmareasca cu atentie modificarile in domeniul de activitate, in piata si in mijloacele prin care isi poate face cunoscuta imaginea si produsele sau serviciile pe care le ofera.

Anticiparea unei schimbari in directiile de dezvoltare a unei industrii si, ulterior, in proiectarea campaniilor de promovare cu ajutorul articolelor promotionale, adaptate la noul trend, asigura succesul unei afaceri.

In cazul in care compania dvs. are nevoie de consultanta in conceperea unei campanii de promovare sau in alegerea cadourilor promotionale potrivite, Samdam iti pune la dispozitie echipe specializate de consultanta in promotionale si design, cu ajutorul carora reusita sa fie asigurata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Type The Red Captcha Characters Below.