5 Metode Eficiente de Distribuire a Articolelor Promotionale

Exista o multitudine de strategii de marketing pe care o companie moderna le poate adopta si implementa, de la afise si marketing digital pana la articole promotionale. Odata aleasa strategia de promovare cea mai potrivita pentru afacerea dvs., ramane o alta problema de stabilit: care este metoda de distribuire cea mai eficienta?

Utilizarea produselor personalizate este verificata, a trecut proba timpului, cu rezultate foarte bune inca de la inceput. Cu toate acestea, exista mai multe moduri in care articolele promotionale pot fi folosite pentru a profita pe deplin de beneficiile pe care acestea le pot aduce brand-ului tau.

De indata ce v-ati hotarat cu privire la utilizarea produselor personalizate, ati decis publicul tinta si obiectivele campaniei de marketing, mai ramane un aspect important care trebuie stabilit. Este absolut necesar sa hotarati cum veti distribui articolele, intrucat tocmai aceasta poate avea impactul dorit asupra brand-ului dvs. si implica angajamentul pe care doriti sa il obtineti.

Produsele promotionale bine alese vor ramane, fara indoiala, in amintirea clientilor dvs., dar modul creativ, inovator si amuzant in care le-au primit vor crea o impresie si mai puternica. Asadar, iata cateva idei creative cu ajutorul carora puteti transmite mesajul pe care vi l-ati propus.

Promovati-va brand-ul prin mai multe canale

Cautati metode eficiente de distribuire a articolelor promotionale

1. Organizati concursuri

Organizarea unei competitii este o metoda foarte buna de a atrage si retine clientii. Pana la urma, cine nu isi doreste sa profite de posibilitatea de a castiga premii? Idea de a obtine un cadou intr-un mod interactiv si amuzant va atrage clienti noi si ii va anima pe cei existenti.

Castigatorul va fi mandru de articolul castigat, va vorbi despre asta prietenilor sau va face postari online despre reusita sa, scopurile propuse de dvs. fiind asadar atinse, crescand astfel numarul de persoane care iau contact cu brand-ul tau intr-un mod placut si interactiv.

Campanii de branding prin concursuri cu premii

Promovati-va afacerea prin concursuri cu premii constand in articole promotionale

De asemenea, puteti oferi ca premiu produse promotionale mai consistente, pentru ca impresia creata sa fie sporita, iar cei care s-au situat foarte aproape de primele locuri pot primi mici surprize pentru incurajare.

De asemenea, atasamentul creat de un produs castigat intr-un concurs va fi mult mai mare decat cel fata de un articol promotional gratuit, primit in mod traditional, ceea ce nu poate decat sa va inspire in organizarea unei asemenea competitii.

2. Stabiliti programe de recompense

In functie de domeniul de activitate al afacerii dvs., un program de recompense poate fi o strategie activa de promovare prin care este intarita loialitatea clientilor fata de brand-ul dvs., facandu-i sa revina periodic pentru a face noi achizitii.

Mai mult, existenta unui program de beneficii va creste aprecierea de care se bucura compania in ochii publicului, consumatorii percepandu-va atitudinea ca fiind generoasa si atenta.

Multe companii folosesc scheme de loialitate pentru a-si incuraja clientii sa repete achizitiile si sa ii rasplateasca pentru acest obicei. Desigur, si modul in care este aplicata o asemenea schema depinde de natura afacerii.

Spre exemplu, multe cafenele si restaurante ofera clientilor un card de fidelitate, iar a zecea cafea sau cina este gratuita sau primesc un articol promotional impreuna cu achizitia. Oferiti, asadar, un motiv clientilor dvs. sa revina.

Fidelizati-va clientii cu ajutorul recompenselor

Creati programe de fidelizare a clientilor

3. Folositi retelele sociale

Introducerea canalelor sociale de comunicare in domeniul afacerilor a produs, fara nicio exagerare, o revolutie. Prin faptul ca permit companiilor sa ajunga la un numar mult mai mare de persoane decat inainte, retelele sociale sunt instrumentul de marketing digital de care absolut toate afacerile au nevoie.

Foarte populara in toate domeniile de activitate, distribuirea de produse promotionale prin social media are multiple beneficii, printre care expunerea oferita brand-ului. Cei care va urmaresc pagina pe aceste retele va pot aprecia, distribui, sau comenta postarile, ceea ce va deschide calea spre noi utilizatori online si potentiali clienti.

Promovati-va brandul cu ajutorul retelelor de socializare

Folositi retelele de socializare pentru promovare

Acest spatiu online va ofera si posibilitatea de a fi foarte creativi, fiind platforma ideala pentru interactiunea cu persoanele interesate de compania dvs. si de ceea ce le puteti oferi, prin reactiile pe care le genereaza. Puteti cere clientilor sa vina cu sugestii de nume pentru un produs nou, de exemplu, si apoi sa ii recompensati cu un cadou promotional pe cei ale caror idei le-ati apreciat ca meritand a fi implementate.

Legati mult mai bine provocarea de brand-ul, produsele si serviciile dvs., dar incurajati creativitatea consumatorilor si stimulati interactiunea cu firma dvs, facand practic un efort minim pentru expunerea dobandita. Desigur, posibilitatile oferite de social media sunt, practic, limitate doar de imaginatia specialistilor in marketing.

4. Participati la targuri, conferinte

Desi poate nu asociati targurile sau conferintele cu posibilitatea creativa de a distribui articole promotionale, distribuirea tintita pe publicul pe care il aveti in vedere, la momentul potrivit, poate fi de un real folos. Astfel de evenimente aduna laolalta clienti si companii cu o abordare foarte deschisa vizavi de incheierea unor noi contracte sau parteneriate. Ce va puteti dori mai mult?

Scopul de marketing al oricarei companii este sa isi faca numele retinut si sa provoace discutii, iar prin utilizarea unor tehnici creative si inedite de distribuire a articolelor promotionale, puteti fi siguri ca va veti atinge obiectivele.

Va veti promova brand-ul unor persoane deja interesate de domeniul dvs., veti crea noi relatii de afaceri, veti surprinde placut, iar aceste aspecte se vor traduce ulterior in vanzari mai bune, recompensand eforturile depuse.

Promovati-va produsele sau serviciile la targurile din domeniu

Asigurati-va participarea la conferinte din domeniu si targuri de profil

In fond, acesta este motivul pentru care sunt organizate aceste evenimente. Ii ajuta pe cei care activeaza intr-un domeniu sa se cunoasca intre ei, sa ia legaturi directe cu potentiali parteneri si clienti, sa ia contact cu noutatile si sa prezinte publicului ceea ce produc.

Asadar, in aceasta situatie nu conteaza atat de mult cum distribui produsele promotionale, ci cui. Desigur, in orice situatie beneficiile pot fi insa multiplicate prin imaginatie si inspiratie.

5. Animati petrecerile, inaugurarile de magazine, festivaluri

Hotelurile, restaurantele, cluburile sau magazinele organizeaza adesea ceremonii fastuoase de deschidere sau petreceri ample de inaugurare. Un asemenea eveniment ofera o expunere deosebita brand-urilor prezente pentru cei interesati.

Spre exemplu, puteti chiar atrage atentia prin promovarea unor promotii, discount-uri sau mici stimulente prin care sa incurajati participarea la eveniment, unde cei prezenti vor primi un articol promotional care le asigura reduceri la o vizita ulterioara.

Petrecerile de firma pot fi si ele ocazii potrivite pentru distribuirea de produse promotionale, de data aceasta insa scopul fiind fidelizarea angajatilor si crearea atasamentului lor fata de companie. In cadrul acestor evenimente interne, angajatii pot primi stimulente si cadouri ca rasplata pentru eforturile depuse, apreciind relatia de apropiere si raspandind apoi impresiile create in cercurile extinse ale fiecaruia dintre ei.

Nu subestimati nici posibilitatile remarcabile pe care vi le poate oferi participarea la festivaluri pe diverse teme, atat de frecvente in ultima perioada. Aici, clientii potentiali sau actuali au mintea deschisa spre noi provocari, vin cu o atitudine relaxata si proactiva care permite retentia cu usurinta a unui nume, produs, companii. In acest caz, promovarea poate depasi limitele formale impuse de alte metode.

Duceti-va brand-ul la festival, alaturi de oameni

Participati la festivaluri pentru promovare directa

Interactiunea cu utilizatorul final fiind directa si non-formala, evenimentele de socializare cu publicul tinta, care – sa nu uitam – nu e un element abstract, creeaza impresiile si legaturile cele mai rezistente in timp. Asadar, iesiti de sub carapacea unui nume abstract si a unei interfete lipsita de viata, adaptati-va la directiile impuse de dezvoltarea societatii si scoateti in fata un factorul uman, creativ si ingenios din spatele brand-ului inscriptionat pe articolele promotionale oferite cadou consumatorilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Type The Green Captcha Characters Below.