Intrebari frecvente

 

1. Produsul pe care mi-l doresc nu se gaseste pe site. Cum procedez?

Ne puteti trimite o fotografie sau o descriere cat mai detaliata a tipului de produs dorit, iar noi vom verifica la furnizorii parteneri daca este disponibil.

 

2. Sunt revanzator. Care sunt conditiile de cumparare pentru o eventuala colaborare?

In cazul in care sunteti revanzator, va rugam sa ne contactati la info@samdam.ro sau la +40 725 522 116 pentru a stabili punctual termenii colaborarii.

 

3. Exista posibilitatea sa returnez produse? 

Da, in cazul in care produsele se prezinta cu defectiuni din fabrica sau nu au fost personalizate. 

 

4. Imi puteti trimite cataloagele produselor in format tiparit?

Da, va putem trimite orice catalog disponibil in sectiunea de cataloage, intern sau al unui furnizor. Transportul este gratuit in cazul in care sunteti deja clienti Samdam.

 

5. Doresc o oferta personalizata, cum procedez?

Indiferent de tipul si complexitatea cererii de oferta, ne puteti contacta la info@samdam.ro si la +40 725 522 116.

 

6. Pot cere o oferta daca nu am cont creat?

Da. Ne puteti contacta la info@samdam.ro si la +40 725 522 116.

 

7. Imi puteti recomanda anumite produse promotionale si metode de personalizare in functie de bugetul disponibil si contextul in care vor fi utilizate? 

Da, cu siguranta, va putem recomanda produse promotionale in functie de bugetul disponibil sau tema evenimentului.

 

8. Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se gasesc pe site. Cum procedez? 

Ne puteti contacta la info@samdam.ro si la +40 725 522 116.

 

 

9. Ce metode de personalizare oferiti? 

Oferim o gama variata de metode de personalizare pentru materialele promotionale: serigrafie, transfer serigrafic, tampografie, broderie, gravare laser, gravare cu CO2, gravare cu diamant, sublimare, etichetare volumetrica, embosare, transfer digital, imprimare digitala. Pentru detalii privind fiecare metoda de personalizare oferita, va rugam sa accesati pagina dedicata serviciilor de personalizare.

 

10. Doresc aplicata pe un produs o anumita metoda de personalizare. Cat va costa?

Avem nevoie de grafica imprimarii in format vectorial si codul produsului pentru a va putea oferi un pret corect. In functie de tipul produsului si de metoda de personalizare aleasa, va vom calcula un pret de personalizare pe bucata, care se va adauga pretului afisat pe site. 

 

11. Ce format de fisiere pot trimite, cu logo-ul sau imprimarea dorite, pentru a fi realizata personalizarea?

Grafica fisierului trebuie sa fie in format vectorial - .ai, .eps, .cdr, .psd., .pdf.

 

12. Pot vedea o simulare a graficii care urmeaza sa fie utilizata pentru personalizarea produselor comandate?

Da, va vom trimite simularea personalizarii produsului comandat. Pentru aceasta, grafica dorita de dumneavoastra trebuie sa fie trimisa initial in format vectorial - .ai, .eps, .cdr, .psd., .pdf.

 

13. Dispun deja de produsele pe care le doresc personalizate. Oferiti acest serviciu?

Da. Din respectiva cantitate, 1-2 produse vor fi folosite pentru teste, iar costul transportului este suportat de dumneavoastra.

Mentionam ca nu ne asumam responsabilitatea pentru calitatea si durabilitatea imprimarii personalizate pe produsele furnizate de dumneavoastra.

 

 

14. Pot comanda doar o singura bucata?

Da, insa pretul pentru o bucata, si eventual cel de transport, va vor fi recalculate.

 

15. Exista o anumita cantitate sau valoare de comanda minima acceptata?

Cantitatile minime sunt afisate sub pretul produselor. Insa, in cazul in care doriti o cantitate mai mica, in functie de disponibilitatea furnizorilor, va vom comunica posibilitatea comandarii acesteia si pretul recalculat.

 

16. Doresc o cantitate mai mare decat cea listata pe site. Care este pretul?

Vom verifica disponibilitatea cantitatii dorite la furnizor si va vom informa in privinta pretului final.

 

17. Produsul, culoarea sau marimea dorita nu apar a fi in stoc. Se pot comanda produsele? 

Da, vom verifica data de disponibilitate a stocurilor la furnizor si va vom informa pentru a efectua comanda ferma. 

 

18. Pot comanda daca nu sunt persoana juridica?

Da, puteti comanda produse si in calitate de persoana fizica. 

 

19. Pot primi o mostra inainte de a realiza o comanda?

Da, puteti primi o mostra inainte de a efectua comanda finala, insa se va achita integral inainte de primire, inclusiv transportul. In medie, costul personalizarii unei mostre este de 20 euro + TVA / buc.

 

 

20. Preturile afisate pe site includ personalizarea, TVA sau transportul?

Preturile afisate pe site nu includ personalizarea, TVA sau transportul.

 

21. Care sunt metodele de plata acceptate?

Metodele de plata aceptate sunt plata ramburs la livrarea produselor, plata cu avans si la termen.

 

A. Plata ramburs la livrarea produselor
Metoda este disponibila doar pentru o valoare maxima a comenzii de 100 euro (fara TVA). 

 

B. Plata cu avans
In functie de valoarea comenzii, se va stabili punctual valoarea avansului si a diferentei de plata. Comanda va fi procesata dupa primirea confirmarii de plata pentru avans. Confirmarea de plata pentru diferenta se va transmite inainte de efectuarea livrarii. In cazul in care livrarea se efectueaza prin curierat rapid, confirmarea de plata pentru diferenta se va transmite inainte de expedierea coletelor cu comanda dumneavoastra. 

 

C. La termen
Modalitate de plata acceptata doar pentru clienti existenti. Plata la termen prin: ordin de plata, bilet la ordin avalizat sau CEC.

Pentru mai multe detalii, puteti accesa si sectiunea dedicata procesului de cumparare

 

 

22. Care sunt metodele si taxele de livrare?

Produsele sunt livrate prin intermediul curieratului rapid (Fan Courier). Pretul transportului se calculeaza la kilogram. Pretul primului kilogram este de 18 lei + TVA, iar urmatoarele sunt taxate cu 1.5 lei + TVA.

 

23. Care este costul de transport pentru comenzi de o valoare mai mica de 300 euro?

Pretul transportului se calculeaza la kilogram. Costul primului kilogram este de 18 lei + TVA, iar urmatoarele kilograme sunt taxate cu 1.5 lei + TVA.

 

24. Care este durata de livrare a produselor cu si fara personalizare?

Timpul de livrare a produselor fara personalizare este de 3-5 zile lucratoare. In cazul in care furnizorul cu care colaboram nu dispune de produsele alese in stocul intern, se vor adauga 5-7 zile lucratoare. Pentru produsele personalizate, la timpul de livrare se adauga 2-4 zile lucratoare. De asemenea, in functie de modul de lucru al furnizorilor si cu ocazia sarbatorilor legale sau evenimentelor speciale, termenele de livrare pot suferi modificari.

 

25. Produsele pot fi livrate si in afara tarii?

Da, putem trimite produsele prin curierat, insa costul de transport va fi suportat de dumneavoastra.

 

26. Pot comanda articole personalizate din afara Romaniei si sa fie trimise la o destinatie din Romania?

Da, putem trimite produsele prin curierat, insa costul de transport va fi suportat de dumneavoastra.

 

27. Produsele pot fi cumparate si ridicate personal de la sediile showroom-urilor Samdam?

Produsele pot fi ridicate inclusiv de la sediile Samdam din tara. Va rugam sa specificati aceasta in observatiile comenzii realizate.

 

Pentru orice alte detalii sau informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati la info@samdam.ro sau la +40 725 522 116.

© Copyright 2017 Samdam Romania. All rights reserved